Забронювати номер

ВІК:

Спеціальні пропозиції

Детальніше

Правила проживання Vintage Boutique Hotel

                                                                                З А Т В Е Р Д Ж У Ю:

                                                                            Директор ПП «Готель Вінтаж»

 

                                                                            _____________Авраменко С.С.

                                                                             наказ №___ від _______ 2014р.

 

Внутрішні правила проживання у готелі приватного підприємства

Готель Вінтаж"

Визначення термінів:

Готель – приватне підприємство «Готель Вінтаж», що надає готельні послуги з тимчасового проживання з обов’язковим обслуговуванням.

Номер – окреме вмебльоване приміщення, що складається з однієї або декількох кімнат, обладнаних для тимчасового проживання.

Бронювання – процес замовлення замовником Готелю основних і\або додаткових послуг у певному обсязі з метою використання послуг в обумовлені терміни конкретними гостями або групою гостей, здійснений у формі заявки телефоном або факсом, або електронною поштою.

Підтвердження заброньованих послуг – згода готелю щодо виконання замовленого обумовленого переліку основних і додаткових послуг, наданою телефоном або факсом, або електронною поштою згідно з заявкою на бронювання.

Відмова в бронюванні послуг – відмова готелю в бронюванні основних і додаткових послуг готелю у визначений договором термін, здійснена згідно цих Правил .

Анулювання – відмова замовника від заброньованих послуг.

Дата заїзду – дата прибуття гостя до готелю.

Дата виїзду – дата виїзду гостя з готелю.

Ранній заїзд – заїзд гостя до готелю до розрахункової години.

Пізній виїзд – виїзд гостя з готелю після розрахункової години в день виїзду.

Розрахункова година – година, яка встановлена у готелі і при настанні якої гість повинен звільнити номер у день виїзду і після якої здійснюється заселення у готель.

1. Загальні положення 1.1. Ці правила встановлюють внутрішній розпорядок проживання в готелі приватного підприємства «Готель Вінтаж» (надалі по тексту – Готель), правила користування майном Готелю, обсяг та умови наданих послуг, відповідальність гостей та Готелю. 1.2. Діяльність Готелю регулюється Законом України «Про туризм»,Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення і надання готельних послуг, затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р. №19, цими Правилами та іншиминормативно-правовими документами.

2. Порядок оформлення проживання в готелі

2.1.Номер  в  Готелі  надається гостям при пред'явленні документа, який засвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, документ на проживання в Україні особи, яка мешкає в Україні, але не є її громадянином, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, та віза (дозвіл) на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинним міжнародними угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх дітей, які не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових - особове посвідченні або військовий квіток, посвідчення, яке видане за місцем роботи гостя та ін.) і заповненні анкет встановленого зразка.

2.2.При наявності вільних місць та за бажанням гостя йому може надаватися номер на два місця (якщо цей номер розрахований на двомісне розміщення) або на три місця (якщо цей номер розрахований на тримісне розміщення) з повною оплатою вартості номера.

2.3.Забороняється вилучення під заставу паспортів, або документів, які їх замінюють, у гостей, які поселяються у готелі.

3. Правила користування майном Готелю.

3.1.Готель надає гостям для проживання вмебльовані номери, оснащені побутовою технікою (телевізор, холодильник і ін.), сантехнікою й іншим устаткуванням. Номери Готелю і приміщення загального користування утеплені, мають сучасне оздоблення, інженерні мережі, устаткування та комплектацію.

3.2. Гості повинні дбайливо ставитися до майна Готелю, використати його запризначенням, дотримуватись вимог пожежної безпеки. У випадку виявлення ушкодження майна,технічних несправностей, надзвичайних подій (залиття, загоряння, розбиття скла і т.п.) необхідно негайно повідомити про це адміністратора.

3.3.Особам, які проживають в готелі заборонено:

  • палити в номері;
  • зберігати в номерах небезпечні для життя та здоров’я речовини, матеріали тощо та речі, що можуть пошкодити  майно;
  • користуватися електронагрівальними приладами, що не входять до комплектації номеру;
  • на період своєї відсутності залишати в номері сторонніх осіб без реєстрації та попередження адміністратора готелю;
  • передавати іншим особам ключ від номеру.

3.4. Гості зобов’язані дотримуватись цих Правил, якщо має місце неодноразове порушення цих Правил, що може призвести до матеріальних збитків, а також створює незручності для інших Гостей, Готель має право відмовити у поселенні або здійснити виселення таких Гостей.

 

4. Внутрішній розпорядок проживання в Готелі

4.1. Дотримання внутрішнього розпорядку в Готелі контролює адміністратор, який надає гостямконсультації відносно правил проживання, приймає зауваження щодо роботи персоналу Готелю.

4.2. Договір про надання основних готельних послуг клієнту вважається укладеним після оформлення документів на проживання шляхом заповнення реєстраційної карти та засвідчується розрахунковим документом.

4.3. Гості після укладення договору на проживання в Готелі одержують в адміністратора ключ від номеру, наданого для проживання.

4.4.Якщо у Гостя зберігаються особливо коштовні речі (гроші, коштовності і т.п.), що мають компактні розміри і можуть бути легко винесені, гість, для гарантії їхньої схоронності, повинен зберігати їх у сейфі,який розташований у кожному з номерів.

4.5.У всіх номерах та інших приміщеннях Готелю забороняється курити, окрім спеціально виділених для цього місць. За куріння в приміщеннях Готелю накладається штраф в розмірі 1000 грн. При повторному випадку куріння в недозволених місцях, адміністрація Готелю має право виселити Гостя та застосувати штрафні санкції повторно.

4.6. З 23.00 до 8.00 години усередині Готелю необхідно зберігати тишу. У номерах у цей час забороняється включати на велику гучність аудіо системи і телевізори.

4.7. До гостей Готелю можуть приходити гості. На прихід гостей повинен дати згоду мешканець Готелю. За гостя відповідає проживаючий у номері. При необхідності адміністратор має право перевірити документи гостя. Адміністратор має право заборонити гостю прохід у Готель у випадках, передбачених п. 13.4 і 13.5. Правил

4.8. Якщо гість бажає, щоб його не турбували, він може повісити на ручці дверей зовні табличку з написом «Не турбувати!», що входить в оснащення номеру. На зворотній стороні таблички виконаний напис «Прошу прибрати!». Таку табличку проживаючий може повісити, якщо він вважає, що номер потрібно прибрати.

4.9.У Готелі проживання з тваринами заборонено.

 

5. Енергозбереження

5.1. Після виходу з номера всі електроприлади повинні бути вимкнені, Забороняється залишати включеними електроприлади (крім холодильника) і освітлення після виходу з номера.

5.2. У номерах забороняється використовувати подовжувачі, потужні електроприлади, у тому числі нагрівальні, крім випадків, коли ці прилади входять у стандартне устаткування номера чи видані для користування персоналом Готелю.

5.3. Неприпустимо залишати без необхідності відкритими крани холодної, а головне, гарячої води.Забороняється залишати відкритими ці крани (змішувачі) після виходу з номера.

5.4. Споживання електроенергії для Готелю лімітовано. Нерозумне її використання може призвестидо відключення електроенергії у всьому будинку.

5.6. Для дзвінків по телефону усередині Готелю бажано користатися внутрішніми номерами з 3-х цифр (телефонний довідник є в кожному номері). Це дозволяє розвантажити лінію зв'язку. За дзвінки на зовнішні номери стягується плата по діючим тарифам.

 

6. Відеоспостереження

6.1.Територія Готелю, усі входи до неї, внутрішні сходи та коридори, контролюються відеокамерами.Вся інформація реєструється, записується на цифрові носії і зберігається. Відеоспостереження здійснюється з метою безпеки гостей, їхнього майна, майна Готелю. Підписанням анкети гостя проживаючий приймає до уваги і не заперечує проти факту використання в приміщеннях Готелю (за винятком номерів і туалетних кабін тощо) систем відеоспостереження.

 

7. Заїзд і паркування автотранспорту

7.1.Заїзд автомобілів можливий з боку вул. Сербської та вул.Староєврейської.

7.2.Категорично забороняється залишати транспортні засоби на заїздах і виїздах, внутрішніх проїздах.

7.3.За порушення правил стоянки і паркування передбачено штраф у розмірі 100 грн. При повторному випадкутакого порушення адміністрація Готелю має право виселити гостя.

8. Послуги, які надаються Готелем

8.1.Готель надає основні послуги, що входять у вартість проживання, і додаткові, які надаються за окрему плату. Без згоди гостя Готель не може надавати додаткові послуги, не обумовлені договором. Гість вправі відмовитися від оплати таких послуг, а у випадку їхньої оплати Готель зобов'язаний повернути сплачену суму. Готель не може обумовлювати виконання одних послуг за умови виконання інших послуг.

8.2.До основних послуг відноситься: надання номеру для проживання, прибирання номерів, виклик швидкої допомоги, користування медичною аптечкою, побудка гостя у визначений ним час, виклик таксі, переміщення багажу гостя від входу в Готель дономера та від номера до виходу з Готелю.

8.3.Готель приймає гостей для проживання цілодобово. У користування надається номер на визначену кількість місць. Якщо необхідно поселити в номер додаткову кількість проживаючих і номер обладнаний для їхнього розміщення, то такі проживаючі приймаються без зняття додаткової плати, окрім плати за сніданок.

Діти до 18 років можуть бути поселені в Готель тільки разом з дорослими (батьки, родичі, опікуни).

8.4.Поточне прибирання номеру (прибирання пилу, виніс сміття, миття склянок і чашок, прибираннясанвузлів, прибирання постелі) проводяться щодня.

8.5.Щоразу після виїзду гостей проводиться повне прибирання (заміна білизни, рушників, дезінфекція санвузлів, миття холодильників, прибирання пилососом килимів.

8.6. Заміна постільної білизни здійснюється не рідше одного разу в три дні. Забажанням проживаючих може бути здійснена позачергова зміна рушників чи постелі.

8.7.Не рідше одного разу в квартал проводиться генеральне прибирання (миття вікон, чищення килимів, м'яких меблів).

8.8.До додаткових послуг відносяться: користування міні-баром, користування послугами прання та хімчистки. Оплата за ці послуги стягується згідно з прейскурантом, що знаходяться в номерах Готелю. До додаткових послуг також належать міські і міжнародні дзвінки по телефону, дзвінки з стаціонарного міського телефону намобільні телефони та телефони сервісу, інші послуги по прикладеному списку. Оплата за послуги зв'язку (міські, міжміські, міжнародні телефонні переговори тапослуги служб телефонного сервісу, за винятком внутрішніх дзвінків по Готелю) повинна бути сплачена гостем при виїзді з Готелю.

9. Порядок бронювання та оплати

9.1.Готель може укладати з гостем (агентом) договори на бронювання номерів, а також бронювати номерів шляхом прийняття заявки на бронювання, отриманих за допомогою будь-яких засобів зв'язку: за допомогою факсимільного зв’язку, поштового зв’язку, електронної пошти, телефоном.

9.2.Договір вважається укладеним в разі погодженняГотелем направленої йому заявки на бронювання та досягнення сторонами згоди щодо всіх істотних умов. 9.3.Бронювання номерів здійснюється на підставі наданої гостем (агентом) заявки, яка має містити таку інформацію:

  • найменування гостя (агента);
  • ім'я та прізвище гостя (гостей);
  • дата заїзду та виїзду;
  • запланований час заїзду та виїзду;
  • тип та кількість номерів;
  • наявність дітей;
  • назва країни, громадянином якої є гість (гості);
  • інформація для контактів;
  • гарантія та вид оплати;
  • особливі умови розміщення;
  • список гостей;
  • будь-яка інша корисна інформація.

9.4.Усі зміни заявок на бронювання здійснюються письмово, або по телефону. 9.5. У випадку незамовленого заздалегідь продовження строку перебування чи зміни  дати заїзду групи Готель приймає рішення щодо продовження строку перебування в Готелі такої групи в залежності від наявних вільних номерів та залишає за собою право відмовити у бронюванні або подовженні строку проживання. 9.6. Агент може замінити гостей, що зазначені у його заявці на бронювання, і розмістити в Готелі інших гостей у тих самих заброньованих номерах, у ті самі строки проживання та за тими самими умовами обслуговування. Про такі заміни Агент має письмово або по телефону повідомити Готель .

9.7.Бронювання може бути скасовано:

9.7.1.за заявою індивідуального гостя (агента), поданою Готелю  за 3 дні, що передує даті заїзду, без стягнення вартості заброньованих номерів. Якщо заяву на відмову від бронювання було подано від 2 до 1 дня з дня заїзду, зазначеного в заявці на бронювання, Готель має право стягнути з гостя (агента) за анулювання бронювання номеру 50%  загальної вартості заброньованих номерів за розрахункову добу з урахуванням розрахункової години. Якщо заяву на відмову від бронювання було подано в день заїзду або гість не заїхав,  Готель має право стягнути з гостя (агента) 100%  загальної вартості заброньованих номерів за розрахункову добу з урахуванням розрахункової години. Ці правила не діють при бронюванні у Високий та Святковий сезони(п.9.7.4. Правил);

9.7.2. згідно з умовами договорів, укладених з туроператорами, турагенствами, корпоративними клієнтами;

9.7.3. за заявою агента, поданою за 9 календарних днів до дати заїзду групи гостей без стягнення з агента будь-яких грошових коштів. У разі скасування бронювання за 8-7 днів до заявленої дати заїзду  із агента може бути стягнуто 30% загальної ціни заброньованих номерів за розрахункову  добу з урахуванням розрахункової години. У разі скасування бронювання за 6-4 днів до заявленої дати заїзду  із агента може бути стягнуто 50% загальної ціни заброньованих номерів за розрахункову  добу з урахуванням розрахункової години. У разі скасування бронювання за 3 дні до заявленої дати заїзду  із агента може бути стягнуто 100% загальної ціни заброньованих номерів за розрахункову  добу з урахуванням розрахункової години.

У разі скасування бронювання за два дні до заявленої дати заїзду  із агента може бути стягнуто 100% загальної ціни заброньованих номерів за розрахункову  добу з урахуванням розрахункової години. Ці правила не діють при бронюванні у Високий та Святковий сезони(п.9.7.4. Правил);

9.7.4. при бронюванні у Високий та Святковий сезони(25.12.-25.01. та 01.05.-15.06)за заявою індивідуального гостя, за заявою агента, поданою Готелю у будь-який час, при цьому вартість заброньованих номерів не повертається.

9.8. Гість (агент) зобов’язаний сплатити за готельні послуги за встановленими у Готелі цінами. Оплата за готельні послуги може  здійснюватися шляхом безготівкового розрахунку, у тому числі платіжними картками Visa, Maestro, MasterCard, AmericanExpress через платіжний термінал, та за готівку шляхом внесення грошових коштів в касу Готелю.

  1. 9.Надання послуг за проживання в Готелі здійснюються за встановленими цінами.

9.10.Розмір тарифів встановлюється наказами (розпорядженнями) по Готелю та/або у договорах.

 

10. Політика розміщення

10.1. У Готелі діє  місцевий розрахунковий час – 12.00 год. для виїзду та для заїзду за умови наявності вільних номерів (місць), 14.00 год. для заїзду. 10.2. Реєстрація та поселення у Готелі починається з 14.00 год. поточної доби за місцевим часом, а за умови наявності вільних місць – з 12.00 год. поточної доби. 10.3.Заїзд до 14.00 год. надається в залежності від наявності вільних номерів. 10.4.За ранній заїзд у період з 07.00 год. до 12.00 год.стягується оплата у розмірі 50% вартості номера за одну добу згідно з  тарифом.

10.5.За ранній заїзд в період з 00 годин до 07.00 год. стягується оплата у розмірі 100% вартості номера за одну добу згідно з тарифом.

10.6.При проживанні гостя у готелі менше доби, плата стягується за повну добу незалежно від розрахункового часу та розрахункової  доби.

10.7. Виїзд після 12.00 год. є додатковою послугою та надається в залежності від наявності вільних номерів.

10.8.При виїзді після розрахункового часу у період з 12.00 год. до 22.00 год.  плата за цей час стягується у розмірі 50% вартості номераза одну добу. 10.9.При виїзді після розрахункового часу у період після 22.00 год. до 12.00 год. наступного дня плата за цей час стягується у розмірі  100% вартості номера за одну добу згідно з  тарифом.

10.10.У разі  виникнення непередбачених обставин:

10.10.1.при індивідуальному та корпоративному бронюванні: у разі неможливості надання  замовлених та письмово підтверджених номерів Готель зобов'язаний розмістити гостей в іншому готелі м. Львова, покрити витрати, пов'язані з перевезенням  гостей з Готелю в інший готель м. Львова, та  залишає за собою право відмови у продовжені терміну проживання; 10.10.2.при груповому бронюванні:

  • готель залишає за собою право поінформувати представника групи/замовника про зміну категорії номерів групи за 24 години до такої зміни і обумовити зміни тарифу;
  • у разі неможливості надання  замовлених та письмово підтверджених номерів готель зобов'язаний розмістити гостей в іншому готелі м. Львова, покрити витрати, пов'язані з перевезенням гостей в інший готель м. Львова, та залишає за собою право відмови у продовжені терміну проживання групи.

11. Харчування.

11.1. Уприміщенні, де розташований Готель, працює ресторан та винотека. Розрахунок гостей здійснюється безпосередньо в ресторані та винотеці.

11.2. Ресторан і винотека пропонує своїм відвідувачам послугу обслуговування номерів. Оплата за надання цієї послуги є безкоштовною.

11.3.У Готелі забороняється самостійно харчуватися в номерах.

11.4. За порушення правил харчування передбачено штраф у розмірі 500 грн. При повторному випадку такого порушення адміністрація Готелю має право виселити Гостя.

12. Ортопедичні матраци

12.1. На ліжках встановлені ортопедичні матраци типу «зима-літо»: одна сторона з

бавовняним покриттям, інша - з вовною. При виборі номера для розселення гостей адміністратор має можливість врахувати індивідуальні побажанняпо типу матрацу для забезпечення потрібного комфорту. В описі номерів типматрацу не зазначений.

13. Припинення проживання Гостей у Готелі. Відмова в поселенні.

13.1. Гості припиняють проживання в Готелі із завершенням терміну договору.13.2. Гість має право розірвати договір про надання послуг у будь-який час за умови оплати фактично наданих послуг.

13.3. Якщо гість неодноразово порушує внутрішні правила проживання, що приводить чи можепривести до матеріальних збитків, чи створює незручності для проживання інших гостей, Готель має право відмовити в поселенні чи розірвати договір (здійснити виселення).

13.4. Адміністратор має право відмовити в поселенні у випадках:

- у проживаючого відсутні документи, документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, щодокументи підроблені;

- відсутня оплата за номер у встановленому порядку й у необхідній сумі;

- у гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться;

- гість відмовляється дотримуватись внутрішніх правил проживання в Готелі (режим паління,паркування і т.д.);

- в інших випадках, передбаченим законодавством України.

У спірних випадках питання вирішує адміністрація.

 

14. Відповідальність Готелю і Гостей

14.1.За умови невиконання цілком чи частково договірних зобов'язань, пов'язаних з наданням послуг, винна сторона повинна відшкодувати іншій стороні понесені в зв'язку з цим збитки.

14.2.При неможливості Готелю виконати умови укладеного договору (крім випадків форс-мажорного характеру), Готель зобов'язаний розмістити Гостя в іншому готелі, розташованого в даній місцевості, що надає послуги рівноцінні чи більш високої якості. Додаткові витрати, що виникли в зв'язку з цим, покриваються Готелем.

14.3. Гість, при виявленні недоліків у наданій послузі, невідповідності послуги, має право вимагати

- усунення недоліків безкоштовно й у визначений термін;

- відповідного зменшення ціни за надану послугу.

14.4.Готель повинний вжити заходів по усуненню недоліків наданої послуги протягом години з моменту пред'явлення Гостем відповідної вимоги.

14.5.Готель не несе відповідальності за недоліки в наданих послугах, якщо доведе, що вони виникли з вини самого гостя (його відвідувачів) чи в результаті дії непереборної сили.

14.6. Гість має право розірвати договір про надання послуг і відповідно до діючого законодавства вимагати повного відшкодування збитків, якщо Готель у встановлений термін неусунув недоліки.Гроші, сплачені гостем за послуги, повертаються в день розірвання договору чи в інший термін,але не пізніше, ніж протягом 7 днів із дня пред'явлення відповідної вимоги.

14.7.Готель відповідає за збереження речей гостя, що знаходяться в наданому для проживання номері, окрім коштовних речей (гроші, коштовності, цінні папери, електроніка й ін.).

14.8.У випадку втрати чи ушкодження речі,гість повинен негайно повідомити про це Готель.Якщо до закінчення терміну проживання гість не висунув свої вимоги до Готелю, вважається, щойого речі не були загублені чи ушкоджені.

14.9.У випадку виявлення забутих речей Готель зобов'язаний негайно повідомити про це власника речей, якщо він відомий. Забуті речі зберігаються в Готель протягом 6 місяців, після чого знищуються.

14.10.За безпеку автотранспорту гостей Готельне несе відповідальності.

14.11.При заподіянні Готелю значного матеріального збитку з вини чи недбалості гостей чи їх відвідувачів в обов'язковому порядку повинний бути складений акт встановленого зразка. У даному випадку крім відшкодування збитку, гість повинен добровільно чи в судовому порядку відшкодувати власникам Готелю витрати, пов'язані з простоєм номеру під час ремонту, заміни мебліві т.п. випадків.